Inbound маркетинг за онлайн магазини

В тази книга ще откриете:

  • Какво INBOUND Маркетинг и как той да работи за вас?
  • Как да се отличите от всички останали?
  • Как да оптимизирате процеса по привличане на потреблители и клиенти?
  • Как да превърнете потребителите в промоутъри на вашата агенция?
Изтегли

Inbound маркетинг за онлайн магазини

В тази книга ще откриете:

  • Как да увеличим трафика си към магазина?
  • Как да създадем и подържаме успешен блог за него?
  • Какви имейли трябва да изпращаме?
  • Как да обгрижваме потребителите си, така че да печелим повече?
Изтегли

Пътеводител в социалните мрежи

Oт книгата ще научите:

  • Кои са социалните медии нужни на всеки бизнес?
  • Как да бъдем разпознаваеми и да изградим доверие сред потребителите?
  • Какво съдържание да публикуваме?
  • Каква стратегия да използваме в различните социални мрежи?
Изтегли

Дигитален маркетинг от А до Z. (Речник)

Какво ще намерите в този речник?

  • Разпространени термини, свързани с дигиталния маркетинг (от стратегии и таргетиране до планиране и анализиране)

  • Понятия, използвани при рекламата в интернет пространството (включително социални медии и имейл)

  • Някои широко прилагани термини при оптимизирането на търсачки

Изтегли

Визуален маркетинг. Или защо думите вече не са достатъчни?

  • Какво е визуален маркетинг?
  • Защо ни е необходим?
  • Как допринася за цялостните ни маркетинг усилия?
  • Как да планираме и създаваме визуално съдържание?
Изтегли

Маркетинг чрез съдържание (Content  Marketing)

Целта на маркетинга чрез съдържание е да привлече точните клиенти, които търсите, като постоянно разпространява полезно, интересно или забавно за тях съдържание. Вижте видеото за повече информация.

Видео маркетинг

Видеото е бъдещето на маркетинга чрез съдържание. Според Cisco до 2017 година видеото ще представлява 69% от интернет трафика. Вижте видеото за повече информация.

Маркетинг в социалните мрежи

Присъствието в социалните мрежи вече не е новост, а задължение на всяка марка, която иска да общува и изгражда връзка с потребителите си. Социалните медии са мястото където потребителите задават въпроси, търсят отговори, споделят мнение, разпространяват информация, дават обратна връзка. Вижте видеото за повече информация.

© Пикселс ООД 2017