Понятия в Дигиталния маркетинг /част 4/

December 28, 2015 by in category inbound маркетинг, Блог, Социални медии tagged as , ,

Q Qualified Lead - Компетентен лийд (потенциален купувач) - Той е избрал да получава информация от определена компания, запознат е с продуктите и услугите и иска да научи повече. QR Code - Quick Response code - Код с бърз отговор - Двуизмерен баркод, съдържащ квадратни очертания на бял фон. Информацията, която носи може да бъде [...]

0 0 Read more

Понятия в Дигиталния маркетинг /част 3/

December 25, 2015 by in category inbound маркетинг, Блог, Социални медии tagged as , ,

J Javascript - Джаваскрипт - Език за програмиране, използван в уеб страници, като позволява повече функционалност и динамична промяна в поведението на браузъра. Java - Джава - Език за програмиране, при който в страниците биват вградени динамични аплети. За изпълнението на програма, написана на този език е нужна виртуална машина. Junk mail - Отпадъчен имейл [...]

0 0 Read more

Понятия в Дигиталния маркетинг /част 2/

December 21, 2015 by in category inbound маркетинг, Блог, Социални медии tagged as , ,

D Dead link - Мъртъв линк - Връзка към страница, която е вече несъществуваща. Такива връзки обикновено биват премахнати от резултатите на търсачките, с помощта на паяците (search engine spiders), които проверяват за тях. Direct Marketing - Директен маркетинг -  Стратегии и методи за непосредствено (без намеса на медии) достигане до крайния потребител от таргетираната [...]

0 0 Read more

Понятия в Дигиталния маркетинг /част 1/

December 18, 2015 by in category inbound маркетинг, Блог, Социални медии tagged as , ,

A A/B testing - A/Б тестване - Сравняване на две отклонения на една променлива с цел избиране на онази, с най-добро представяне, с оглед постигане на по-добри маркетингови резултати. AdWords - Онлайн услуга на Гугъл за плащане на кликване (pay-per-click), която показва реклами при свързани с обекта на рекламиране резултати от търсенето. AdSense - Реклами [...]

0 0 Read more

Време ли е да актуализирате web design-а си?

August 26, 2015 by in category inbound маркетинг, уеб tagged as ,

В днешни дни, уеб присъствието е един от задължителните (не просто препоръчителни) компоненти за съществуването и управлението на успешен бизнес. За да се задържи един продукт или услуга на пазара, да се развива и отговаря на актуалните потребителски нужди, е необходимо да бъде релевантен и конкурентен. Присъствие в интернет може да означава няколко неща. Но [...]

0 0 Read more

6 причини лендинг страниците ви да нямат успех

August 20, 2015 by in category inbound маркетинг tagged as , , , ,

Вече е ясно, че ако искате да разраствате бизнеса си, попълването на данни в лендинг страници е неизбежна част от процеса по създаване на последователи (lead generation). Затова трябва да се постараете, те да бъдат направени така, че хората наистина да ги попълват. Ще разгледаме няколко често срещани грешки, заради които потребителите няма да попълнят [...]

0 0 Read more

6 начина да използваме повече визуално съдържание

August 12, 2015 by in category inbound маркетинг, Блог, Социални медии tagged as , , ,

Текстовото съдържание отдавна не е способно само по себе си да привлече и задържи човешкото внимание. За да бъде атрактивно и по-лесно "смилаемо" от ползвателите му, то трябва да бъде примесено с визуално съдържание. Именно визуалното е един ефективен и креативен начин да представим данни, информация или концепции, които е трудно да бъдат обяснени само с [...]

0 0 Read more

Как да увеличим органичния си обхват във Фейсбук?

July 30, 2015 by in category Социални медии tagged as , , , ,

Случвало ли ви се е да усещате как органичният обхват на бизнес страницата ви във Фейсбук бавно ви се изплъзва? Е, със сигурност не само вие сте го усещали. Лесно е да обвините за това News feed алгоритъмът на фейсбук за това и да решите, че няма какво да се направи, за да се промени [...]

0 0 Read more

Лятната почивка на българите – Инфографика

July 24, 2015 by in category Инфографика tagged as , , , ,

Едни от най-предпочитаните дестинации за лятна почивка на българите, решили да прекарат ваканцията си в чужбина, са Турция и Гърция. А родните хотелиери са склонни да прилагат едни или други (предимно ценови) механизми, за да привличат повече почиващи от България. Основното, което кара българите да избират ваканция в някоя от съседните страни е нивото на [...]

0 0 Read more

Интернет в пазарните навици на българина – инфографика

July 24, 2015 by in category Инфографика tagged as , , ,

Близо 51% от българските интернет потребители пазаруват в мрежата, за разлика от румънските - 26%, гръцките - 34% и сръбските - 31%. Един от всеки четири българи използва своя смартфон по време на онлайн поръчките. Според проучвания доминиращият пол при онлайн купувачите в България е женският. България е една от най-активните страни в региона, когато става въпрос за онлайн [...]

0 0 Read more

© Пикселс ООД 2017