Блог публикации – 7 начина да спечелим потребителското доверие

July 23, 2015 by in category Блог tagged as , ,

Как да подбираме съдържанието, което публикуваме? Блог публикациите са реклама, която е елегантно завоалирана като друг вид съдържание. Това са статии, чиято функция е да носят полезна информация, но реално целят да промотират продукт или услуга. Могат да се считат за интернет еквивалента на телевизионните информационни реклами - infomercials (задачата им е да забавляват и [...]

0 0 Read more

Защо бъдещето на маркетинга е в Short-form видеата?

June 24, 2015 by in category Видео tagged as , , , , ,
watching short form video

Какво е short form video? Short-form видеата обикновено са с продължителност по-малка от 10 минути и целят да провокират някаква реакция или да вдъхновят гледащия. Според сведения на ComScore, кратките видеа са най-популярният вид видео съдържание, гледан онлайн в момента. Известно е, че инвестициите на бизнеса трябва да се насочват според посоката, към която отива [...]

0 0 Read more

Какво е вирусен (viral) маркетинг в 21 век?

June 4, 2015 by in category Блог, Видео
viral marketing

Вирусен (viral)  маркетинг Вирусен маркетинг (Viral Marketing) е техника в маркетинга, придобиваща все по-широка популярност. Терминът идва от английски - viral, което означава популярен, разпространен. Целите на този похват могат да бъдат увеличени продажби на продукт или услуга, популяризиране на марка или идея и др. Как се осъществяват тези цели? Създава се съдържание - видео [...]

0 0 Read more

Какво е Landing page и за какво се използва?

June 2, 2015 by in category inbound маркетинг
Лендинг страница

Какво са лендинг страниците и какви видове има? В смисъла на рекламата и онлайн маркетинга, под лендинг страница дефинираме самостоятелна целева страница, която е различна от вашия основен уебсайт и е създадена, за да се фокусира вниманието на посетителите върху определен обект - продукт, услуга, ресурс и т.н. Следвайки тази дефиниция разграничаваме 2 вида лендинг [...]

0 1 Read more

Explainer video – същност, видове и ползи

May 19, 2015 by in category Видео tagged as , , ,

Какво представлява? Това е видео, с продължителност около 2 минути, което компаниите най-често използват, за да обяснят кои са, какво правят как работи някой техен продукт или услуга, с които могат да бъдат полезни при решаването на проблем на аудиторията си. Този вид съдържание се споделя онлайн и спомага за таргетиране на аудитория по лесен [...]

0 0 Read more

Inbound маркетинг – методология

May 15, 2015 by in category inbound маркетинг tagged as , ,

От 2006г. inbound маркетингът е методът, с най-оптимален ефект в постигнатите резултати при онлайн измеренията на бизнеса. Вместо остарелите outbound маркетингови пактики - купуване на реклами и имейл листи с надежда за трупане на нови лийдове или потенциални клиенти, inbound маркетингът се съсредоточава върху създаването на качествена и смислена същност, което привлича хората към Вашата компания [...]

0 0 Read more

Какво е инфографика? Видове инфографики (Примери)

April 23, 2015 by in category Инфографика tagged as , , , ,

Какво е инфографика? Инфографиките са визуално представяне на информация, данни или познания. Тези графики илюстрират съвкупност от информация точно и ясно, с помощта на знаци, карти, статии, технически или образователни текстове. Инфографиките са нещо повече от куп разхвърляни цифри и картинки в дълга снимка. Всъщност има различни типове, като всяка инфографика има своите предимства спрямо данните, които изразява. Какви разновидности има? [...]

0 0 Read more

Радиото – инфографика

February 13, 2015 by in category Инфографика tagged as , , ,

Радиото  е най-универсалната среда, използван от 95% от населението на света. Изискващи относително евтина и проста технология, радиопредаванията достигат до най-отдалечените и изолирани общности. Интернет и мобилните технологии разширяват достъпността на радиото и увеличават потенциала му. Според Международния съюз за далекосъобщения, 75% от домакинствата в развиващите се страни притежават най-малко един радиоприемник. В създаването на […]

0 0 Read more

Една четвърт от европейците страдат от шум – инфографика

January 19, 2015 by in category Инфографика tagged as ,

    Пределната норма за шума е 55 децибела. Ако погледнем обаче шумовите параметри особено в районите със засилен трафик, стойностите стигат до 70-80 децибела. Проблемът засяга една четвърт от европейците, сочи проучване, публикувано от Европейската агенция за околна среда. Сърдечни заболявания, слаба концентрация на децата, безсънни нощи и проблеми с размножаването на птиците са само част […]

0 0 Read more

Нова година, Нови партньорства

January 7, 2015 by in category Инфографика tagged as , , ,

Първото от новите партньорства за 2015 година вече е факт. Дигитална агенция Pixels има нов медиен партньор в лицето на онлайн изданията на 24 часа (www.24chasa.bg) и Труд (www.trud.bg), които ще публикуват наши инфографики на разнообразни теми.

0 0 Read more

© Пикселс ООД 2017