Маркетинг анализи.
Маркетинг Анализи (Marketing Analytics)
Всички маркетинг активности и усилия не биха били ефективни, ако нямаше начини за успешното и точно измерване на резултатите. Успехът на всяка кампания се крие в способността да измерим и оптимизираме точните показатели като например цена на конверсия (Cost per Conversion) или възвръщаемост на рекламните разходи (ROAS).
За да измерваме коректно показателите, първо ни е необходима правилно работеща екосистема от инструменти за анализ (като напр. Google Analytics или Hotjar). След това са нужни познания по статистика, за да сме сигурни, че не взимаме решения базирани на интуиция или случайност, а базирани на научен подход. Накрая е необходимо тези резултати успешно да се комуникират на достъпен език с всички заинтересовани страни.
Инструменти за анализ
Предлагаме инсталация и първоначална настройка на популярни инструменти за анализ на маркетинг резултати – Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel, Hotjar
Статистически анализи
Custom Dashboards
Pixels ROAS
Увеличете продажбите си и намалете разходите си за Фейсбук реклама, благодарение на точен анализ на вашите резултати със специално разработен софтуер за онлайн магазини, рекламиращи във Фейсбук