Описание
От Шуменски университет “Епископ Константин Преславски” ни наеха, за да увеличим броя участници в студентския литературен конкурс Боян Пенев през 2019-та година. Това е първият студентски литературен конкурс в България, където участват студенти от български висши училища. Той се провежда през месец май в Шуменския университет. По традиция участниците четат лично свои текстове пред публиката и журито в първия ден на конкурса. Направленията са три – поезия, белетристика, критика (публицистика и журналистика).
Реклами и таргет
Тъй като таргет групата на кампанията бяха студенти, решихме да използваме Facebook и Instagram като единствените рекламни канали в кампанията. Създадохме три варианта за аудитории и три варианта за банер, които тествахме в рамките на две седмици. Така определихме най-ефективните от тях, които да оставим за оставащите четири седмици на кампанията. Ето как изглеждаха различните варианти за банери на рекламата:
- Клиент:
- Шуменски университет “Епископ Константин Преславски”
- Услуги:
- Facebook Ads
Резултати
Кампанията беше успешна и чрез нея успяхме да съберем най-голямата бройка кандидати в историята на конкурса с минимален бюджет за реклама. Цените на клик достигнаха 0.10 лв, което беше добра цена за нишовата таргет група.