fbpx
Дигитална агенция за дигитален маркетинг, Фейсбук реклама

Астратекс Facebook Content + PPC

Описание

От чешкия онлайн магазин Astratex се свързаха с нас, за да подобрим резултатите на Фейсбук рекламата им и да създадем локализирано и атрактивно съдържание за Фейсбук страницата на онлайн магазина им в България. 

Съдържание

Ние предложихме различни варианти за публикации, разпределени в няколко различни категории – промоционални, реакции, цитати, имиджови. Ето няколко примерни публикации, които създадохме за тях: 

Клиент:
Astratex
Услуги:
Facebook Content, Facebook Ads, Marketing Analytics
Линк:
Facebook Страница

PPC / Marketing Analytics

Едно от условията, които от Астратекс ни поставиха преди да почнем съвместна работа беше да оправим неточния метод за докладване на ROAS на Фейсбук рекламите. Те имаха инсталирани и правилно настроени Facebook Pixel и Google Analytics, но въпреки това данните във Фейсбук не отговаряха на реалните продажби. За да поправим това ние избрахме да използваме UTM тагове при създаването на кампаниите във Фейсбук и после да комбинираме данните от Facebook и Google в обща таблица.

Ние решихме проблема като използвахме приходите за продажби от eCommerce данните в Google Analytics и разходите за реклами от Facebook Ads. По този начин вече виждахме точно колко продажби и какви доходи ни носи всяка една реклама във Фейсбук. По-късно решихме да автоматизираме процеса и създадохме Dashboard, който комбинира данните и не изисква никаква ръчна работа в Excel. Този Dashboard даде основата за нашият софтуер за оптимизиране на Фейсбук реклами – Pixels ROAS

След като оптимизирахме системата за доклади, стартирахме рекламирането на продукти за Астратекс, които бяха разпределени в три основни направления – Remarketing, Brand Campaigns (имиджови и креативни кампании) и Action Campaigns (промоции).

В началото експериментирахме много, за да фиксираме подходящ стил на банерите, рекламните текстове и таргет аудиториите, за което използвахме статистически анализ.

Ето някои от банерите, които направихме за кампании през годината:

Резултати

И клиентът и ние бяхме доволни от резултатите. Увеличихме значително ангажираността на феновете на страницата. (Пикселс стартира работа с Астратекс на 15 май)

Успяхме да увеличим conversion rate-a на Фейсбук рекламите с 200%, като в същото време намалихме Bounce Rate-a от този източник на трафик наполовина. За една година успяхме да увеличим оборота идващ от Фейсбук реклами с 250%.

В края на юли 2019 година Astratex решиха да наемат вътрешен екип от специалисти по дигитален маркетинг и прекратиха работата си с всички агенции в държавите, където имат онлайн магазини, но въпреки това се разделихме с тях с добри чувства.

We´ve cooperated with Pixels from May 2018 with the intention to increase the performance of the PPC ads on Facebook and to have a customer friendly native content. Both they performed and kept and moreover, they were very kind and always willing to help with extra tasks.
In numbers, they helped us to increase the turnover from this source YoY on 250%, with more effective and relevant ads they decreased BR on a half and increased conversion rate on 200% from the original value. Above that, they make very beautiful creatives and content.
I definitely recommend this agency to everyone, who wants to raise their business at a higher level.

Hana Weissová - Astratex, s.r.o. Country manager for Bulgaria