Дигитална агенция за дигитален маркетинг, Фейсбук реклама

Archive

Понятия в Дигиталния маркетинг /част 4/

Q Qualified Lead - Компетентен лийд (потенциален купувач) - Той е избрал да получава информация от определена компания, запознат е с продуктите и услугите и иска да научи повече. QR Code - Quick Response code - Код с бърз отговор - Двуизмерен баркод, съдържащ квадратни очертания на бял фон. Информацията, която носи ...

Понятия в Дигиталния маркетинг /част 3/

Javascript - Джаваскрипт - Език за програмиране, използван в уеб страници, като позволява повече функционалност и динамична промяна в поведението на браузъра. Java - Джава - Език за програмиране, при който в страниците биват вградени динамични аплети. За изпълнението на програма, написана на този език е нужна виртуална машина. Junk mail - ...

Понятия в Дигиталния маркетинг /част 2/

Dead link - Мъртъв линк - Връзка към страница, която е вече несъществуваща. Такива връзки обикновено биват премахнати от резултатите на търсачките, с помощта на паяците (search engine spiders), които проверяват за тях. Direct Marketing - Директен маркетинг -  Стратегии и методи за непосредствено (без намеса на медии) достигане до крайния ...

Време ли е да актуализирате web design-а си?

В днешни дни, уеб присъствието е един от задължителните (не просто препоръчителни) компоненти за съществуването и управлението на успешен бизнес. За да се задържи един продукт или услуга на пазара, да се развива и отговаря на актуалните потребителски нужди, е необходимо да бъде релевантен и конкурентен. Присъствие в интернет може да ...

6 причини лендинг страниците ви да нямат успех

Вече е ясно, че ако искате да разраствате бизнеса си, попълването на данни в лендинг страници е неизбежна част от процеса по създаване на последователи (lead generation). Затова трябва да се постараете, те да бъдат направени така, че хората наистина да ги попълват. Ще разгледаме няколко често срещани грешки, заради които ...

6 начина да използваме повече визуално съдържание

Текстовото съдържание отдавна не е способно само по себе си да привлече и задържи човешкото внимание. За да бъде атрактивно и по-лесно "смилаемо" от ползвателите му, то трябва да бъде примесено с визуално съдържание. Именно визуалното е един ефективен и креативен начин да представим данни, информация или концепции, които е трудно ...

Как да увеличим органичния си обхват във Фейсбук?

Случвало ли ви се е да усещате как органичният обхват на бизнес страницата ви във Фейсбук бавно ви се изплъзва? Е, със сигурност не само вие сте го усещали. Лесно е да обвините за това News feed алгоритъмът на фейсбук за това и да решите, че няма какво да се направи, ...

Лятната почивка на българите – Инфографика

Едни от най-предпочитаните дестинации за лятна почивка на българите, решили да прекарат ваканцията си в чужбина, са Турция и Гърция. А родните хотелиери са склонни да прилагат едни или други (предимно ценови) механизми, за да привличат повече почиващи от България. Основното, което кара българите да избират ваканция в някоя от ...

Интернет в пазарните навици на българина – инфографика

Близо 51% от българските интернет потребители пазаруват в мрежата, за разлика от румънските - 26%, гръцките - 34% и сръбските - 31%. Един от всеки четири българи използва своя смартфон по време на онлайн поръчките. Според проучвания доминиращият пол при онлайн купувачите в България е женският. България е една от най-активните страни в региона, когато ...

Блог публикации – 7 начина да спечелим потребителското доверие

Как да подбираме съдържанието, което публикуваме? Блог публикациите са реклама, която е елегантно завоалирана като друг вид съдържание. Това са статии, чиято функция е да носят полезна информация, но реално целят да промотират продукт или услуга. Могат да се считат за интернет еквивалента на телевизионните информационни реклами - infomercials (задачата им ...