PPC Реклама.
PPC Реклама
PPC Рекламата е ефективна, защото е насочена към най-заинтересованите потенциални клиенти, базирана на интересите им, демографските им характеристики и психологическите им профили. За разлика от други форми на дигитален маркетинг (като SEO например), при PPC рекламата можете бързо да постигнете желаните резултати, да увеличите трафика и продажбите на своите продукти.
Facebook Ads
Facebook е най-голямата социална мрежа в света с 2.5 милиарда потребители. Голямо предимство на рекламирането във Facebook е, че можете да създавате много тясно и прецизно таргетирани реклами, които да достигат вашите потенциални клиенти.
Google Ads
Екосистемата на Google за онлайн реклама позволява достигането на потребители в три основни направления – търсачката Google (Search), видео търсачката Youtube и партньорската мрежа на Google от уебсайтове (Display). Комбинацията от трите гарантира показването на реклами на точното място и в точния момент.
Astratex - Case Study
За една година успяхме да вдигнем оборота идващ от Фейсбук реклами с 250% и да увеличим conversion rate-а на Фейсбук рекламите с 200%
Нашият подход към PPC рекламата
Проучване.
Създаване на Клиентска Персона.
В първата стъпка проучваме продукта и бранда , заедно с конкуренцията и правим персона на потенциалните клиенти, които искаме да привлечем.
Лендинг страница (уебсайт).
Реклами - А/Б тестове
Създаваме или правим одит на уебсайта (лендинг страницата).
Създаваме рекламите, банерите и аудиториите в различни версии за тест.
Анализ на тестовете.
Стартиране и оптимизация.
Анализираме А/Б тестовете и избираме най-ефективните версии на рекламите. Стартираме основната част от кампанията и не спираме да оптимизираме и експериментираме.